Хіба “бляха” то капєц?

Х

Вчора після розмови зі знайомим і виникло бажання написати цей пост. Він – власник “немолодого”, але цілком чепурного і робочого Фольксвагена на єврономерах. Каже, у Хмельницькому на вул. Тернопільській вже готують штрафмайданчик для конфіскованих авто з бляхами. Свою “бляху”, запевняє, не віддасть. Хоча знайти 2,5 тисячі доларів на розмитнення буде ой як непросто.

Серед моїх френдів на Фейсбук – справа честі гнобити бляхерів. Але я – власник авто на українських номерах – не бачу жодної причини, чому я маю заздрити людям, які змогли придбати нормальну іноземну автівку за дешево. І я теж так ХОЧУ! Без шалених переплат. І без прив’язки до її віку.

Це нормально, працюючи, мати змогу володіти автомобілем. Совдепівська установка – вважати, що це розкіш. Старі бляхи отруюють повітря? Авжеж – “Жигулі”, “Волги”, “Ниви” та “Москвичі” значно кращі.

Давайте просто згадаємо, яка офіційна версія скажених цін на розмитнення? Стимулювання розвитку ринку вітчизняного автопрому. Ви помітили, як стрімко він розвивається? Як багато доступних за ціною якісних авто українського виробництва з’явилося останнім часом? Так багато, що останню, до прикладу, “Славуту” виготовили аж 7 років тому.

Але ж Україна випускає бюджетні авто – “Богдан”. Дійсно, це так. Вже після початку військових дій на Донбасі ця компанія навіть закуповувала запчастини у російського виробника. Що, безумовно, дуже похвально. Значно патріотичніше, ніж євробляхи.

Одна знайома нещодавно написала” “Євробляхери – герої нашого часу”. Бо не жують соплі. І саме тому у цій течії миттєво з’явилися ті, хто, очоловши її, спеціально дискредитував. Всі ці ритуальні спалення дорогих авто, безглузде перекриття доріг – навмисна тупість, щоб у всіх виникла відраза. І вона таки виникла. Утім, сама ідея дешевого розмитнення все одно прекрасна!

У мене все.

 

Недавні записи

Останні коментарі

Архіви

Категорії

Мета